Czy otrzymałeś bonifikatę z tytułu przerwy w dostawie energii?

Artykuł Archiwalny


Szanowni Mieszkańcy.

Docierają do mnie sygnały, że nie wszyscy otrzymali od dostawcy energii pismo o przyznanej bonifikacie z tytułu przerwy w dostawie prądu jaka miała miejsce w sierpniu tego roku. Może być tak, że wniosek był niekompletny i nie został rozpatrzony a pismo do Państwa z różnych powodów nie dotarło. Ja takie pismo otrzymałem i złożyłem uzupełniony wniosek ponowie. Może być też tak, że operator jeszcze Wasze wnioski rozpatruje. Co dalej?


Proponuję dwa rozwiązania. Zadzwonić do operatora i spróbować się czegoś dowiedzieć lub złożyć wniosek ponownie. Osoby, które wcześniej nie zdecydowały się na złożenie takiego wniosku mogą zrobić to w dowolnym momencie. Zainteresowanym służę pomocą w zakresie wydrukowania i wypełnienia stosownego wniosku

Szczegółowe informacje znajdziemy w artykule z dnia 30 sierpnia - LINK

Marcin Żurek

 

Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies.
WAŻNE