Inwentaryzacja budynków w zakresie źródeł emisji oraz zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kościerzyna.


Udostępnij:
Oceń: 0

Źródło ilustracji: Własne


Urząd Gmiy Kościerzyna przypomina.

Szanowni właściciele i zarządcy obiektów budowlanych na terenie Gminy Kościerzyna, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z zapisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2019 r. w sprawie programów ochrony powietrza oraz planów działań krótkoterminowych, jak również zgodnie z Programem Ochrony Powietrza dla strefy pomorskiej przyjętym uchwałą Sejmiku Województwa Pomorskiego konieczne jest sporządzenie inwentaryzacji budynków w zakresie:


– źródeł emisji (uszczegółowienie informacji o piecach, rodzaju paliwa itp.);

– wyposażenia nieruchomości w zbiornik bezodpływowych (budynki nie przyłączone do sieci kanalizacyjnej);

– przydomową oczyszczalnią ścieków (dotyczy nieruchomości nie mających przyłącza kanalizacyjnego).

W związku z powyższym Wójt Gminy Kościerzyna zwraca się z uprzejmą prośbą o wypełnienie przez właścicieli i zarządców obiektów budowlanych na terenie Gminy Kościerzyna ankiety dotyczącej budynku i indywidualnych źródeł ciepła oraz zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych lub zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków i dostarczenie ich do Urzędu Gminy Kościerzyna w terminie do 30 czerwca 2023 r.

W przypadku nie wypełnienia ankiety i zgłoszenia lub nie złożenia jej w Urzędzie, po ww. terminie prowadzone będą kontrole nieruchomości przez Straż Gminną.

Druki ankiety i zgłoszenia dostępne są na stronie internetowej Gminy Kościerzyna, w Urzędzie Gminy Kościerzyna – Biuro Obsługi Mieszkańców lub Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa.

Druki można również pobrać i samodzielnie wydrukować klikając w poniższe linki. 

Karta-inwentaryzacji-budynku-i-zrodla-ciepla - Pobierz

 

zgloszenie-eksploatacji-przydomowej-oczyszczalni-sciekow - Pobierz

 

zgloszenie-zbiornika-bezodplywowego - Pobierz

Osoby, które nie mają jak sobie wydrukować mogą pobrać druk w kiosku.

Źródło: UG Kościerzyna

Najnowsze artykuły

Nabór do Rady Seniorów
01.05.2024 (0 komentarzy)
Podatek od nieruchomości II rata
30.04.2024 (0 komentarzy)
Uwaga. Utrudnienia drogowe na ul. K...
29.04.2024 (0 komentarzy)
Ogłoszenia parafialne 28.04.2024
28.04.2024 (0 komentarzy)
Komentarze

Regulamin komentarzy - kliknij, aby rozwinąć

1.1. Dodając komentarz akceptujesz regulamin portalu.

1.2. Dodając komentarz ponosisz pełną odpowiedzalność za jego treść.

2.1. Stosujemy zasady poprawnej polszczyzny.

2.2. Nie piszemy całych zdań wielkimi literami.

3.1. Nie używamy wulgaryzmów.

3.2. Nie obrażamy osób publicznych oraz osób niepublicznych.

4.1. Nie zamieszczamy treści niezgodnych z obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej prawem.

4.2. Nie zamieszczamy danych osobowych (imię, nazwisko) osób niepublicznych, dotyczących osób trzecich (osób których nie dotyczy artykuł), prywatnych: adresów mailowych, adresów, numerów telefonów, numerów gadu-gadu, skype itd.

5. Ponadto nie zamieszczamy komentarzy: propagujących alkohol (art. 2 (1) Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982r.), propagujących środki odurzające, narkotyki (art.1 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 24 kwietnia 1997r.), obrażających osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego), zawierających informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego).

6. Wszelkie komentarze i opinie użytkowników zamieszczone na stronach portalu solectwolubiana.pl stanowią własność ich autorów. Właściciel portalu nie ponosi odpowiedzialności za te komentarze i opinie, a także nie może być z nimi utożsamiany.

7. Nie przestrzeganie regulaminu karane będzie blokadą możliwości dodawania komentarzy.


Dodaj nowy komentarz

-


© 2013 - 2024 Sołectwo Łubiana

Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies.
WAŻNE