środa, 30 sierpień 2017 17:40

Reklamacja z tytułu przerw w dostawie energii powyżej 24 godzin - przypomnienie, aktualizacja.

Napisał
Oceń ten artykuł
(1 Głos)

Szanowni Mieszkańcy. Pisałem ostatnio, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, jednorazowa nieplanowana przerwa w dostawie energii elektrycznej w przypadku gospodarstw domowych może trwać maksymalnie 24 godziny. W ciągu roku dopuszczalny poziom łącznego czasu przerw nieplanowanych nie może przekroczyć 48 godzin. W związku z tym możemy możemy wnieść do dostawcy o naliczenie bonifikaty za niedostarczoną energię elektryczną. 

Służę pomocą wszystkim zainteresowanym drukując wnioski i jak ktoś sobie życzy to może zostawić wypełniony u mnie a ja wyślę zbiorczo wszystkie. Miałem to zrobić w ten piątek. W związku z tym, że informacja wciąż dociera do kolejnych mieszkańców wysyłkę postanowiłem wysyłkę przełożyć o tydzień. Wnioski przyjmuję do piątku 8 września do godziny 12.00. Jeśli ktoś chce, to oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby samemu wysłać. 

Wypełnienie wniosku zajmuje dosłownie chwilę i można to zrobić u mnie na miejscu. Potrzebny będzie rachunek za prąd.

 

Marcin Żurek

Wyświetlony 1860 razy Ostatnio zmieniany środa, 30 sierpień 2017 18:05
Komentarze   
Dodaj komentarz
REGULAMIN:
1. Dodając komentarz akceptujesz regulamin portalu,
2. Stosujemy zasady poprawnej polszczyzny.
3. Nie piszemy całych zdań wielkimi literami.
4. Nie używamy wulgaryzmów.
5. Nie obrażamy nikogo.
6. Wszelkie komentarze i opinie użytkowników zamieszczone na stronach portalu solectwolubiana.pl stanowią własność ich autorów. Właściciel portalu nie ponosi odpowiedzialności za te komentarze i opinie, a także nie może być z nimi utożsamiany.
7. Nie przestrzeganie regulaminu karane będzie banem.
Kod antyspamowy Odśwież