Szanowni Mieszkańcy. Nasza zbiórka trwa ledwo dobę a garaż niemal pęka w szwach. Pomocną dłoń wyciąga nasza szkoła i przyłącza się do akcji. W szkole zbieramy:
- artykuły szkolne i piśmiennicze, (kredki, pisaki, bloki, itp),
- zabawki,
- kolorowanki,
- mleko modyfikowane, słoiczki dla dzieci, kaszki, tubki owocowe itp,
- pampersy, pieluchy tetrowe
- bieliżnę i ubranka dziecięce (w miarę możliwości opisać na worku rozmair i płeć), rożki
- smoczki, butelki, laktatory,
- kosmetyki dla dzieci (puder, zasypka, oliwka, sudocrem)
Szczegóły na załączonym poniżej plakacie.
Z góry dziękujemy za pomoc i wsparcie - nie zwalniamy tempa. Szczegóły wkrótce.
Marcin Żurek
1.1. Dodając komentarz akceptujesz regulamin portalu.
1.2. Dodając komentarz ponosisz pełną odpowiedzalność za jego treść.
2.1. Stosujemy zasady poprawnej polszczyzny.
2.2. Nie piszemy całych zdań wielkimi literami.
3.1. Nie używamy wulgaryzmów.
3.2. Nie obrażamy osób publicznych oraz osób niepublicznych.
4.1. Nie zamieszczamy treści niezgodnych z obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej prawem.
4.2. Nie zamieszczamy danych osobowych (imię, nazwisko) osób niepublicznych, dotyczących osób trzecich (osób których nie dotyczy artykuł), prywatnych: adresów mailowych, adresów, numerów telefonów, numerów gadu-gadu, skype itd.
5. Ponadto nie zamieszczamy komentarzy: propagujących alkohol (art. 2 (1) Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982r.), propagujących środki odurzające, narkotyki (art.1 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 24 kwietnia 1997r.), obrażających osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego), zawierających informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego).
6. Wszelkie komentarze i opinie użytkowników zamieszczone na stronach portalu solectwolubiana.pl stanowią własność ich autorów. Właściciel portalu nie ponosi odpowiedzialności za te komentarze i opinie, a także nie może być z nimi utożsamiany.
7. Nie przestrzeganie regulaminu karane będzie blokadą możliwości dodawania komentarzy.